Dreams and new blog!

Każdy na świecie ma jakieś marzenia. Jedni kryją je, a inni się nimi chwalą. Jedne są możliwe do osiągnięcia, a drugie to magia. Według mnie, fantazje to podstawa ludzkiego życia. Nie powinniśmy poddawać się, lecz powinniśmy zawsze dążyć do celu. Będąc dzieckiem marzymy o lalce albo o jednorożcach i innych podobnych rzeczach. Będąc w wieku dojrzewania o chłopaku czy o danej rzeczy. Będąc już osobą dorosłą mamy zazwyczaj realistyczne ambicje. Marzenia kreują naszą wyobraźnie. Myślę, że bez tego nasze życie było by nudne. Mam wiele pragnień, ale jednym z nich jest, aby mój blog był fajny i każdy lubił go czytać. Wiele osób zna mnie z mojego wcześniejszego, postanowiłam utworzyć nowego bloga, bardziej "dojrzałego". Mam nadzieję, że mi się uda zajść bardzo wysoko.
Pozdrawiam, Wiczka.
A wy jakie macie marzenia? Lubicie się nimi dzielić?






20 komentarzy:

  1. Popieram twoje zdanie. Fantazja i marzenia to podstawa życia. Marzenia są szczypną dziecięcej energii. Im jej więcej tym bardziej pragniemy życia, niestety im mniej, tym bardziej przechodzimy na szarą stronę mocy ;) Osobiście marze ciągle i o wszystkim. Nie lubię dzielić się marzeniami, wydaje mi się, że jestem z nich później rozliczana.

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia to najważniejsza wartość w życiu człowieka, bez nich nie mielibyśmy motywacji do realizowania się i dążenia do celu. Dlatego trzeba marzyć. Wszędzie jednak musi być szczypta umiaru.
    Pozdrawiamy
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z nas musi kiedyś pomarzyć, przecież to pobudza wyobraźnię, a to ona jest naszym drugim światem :)
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/04/forest-fever.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia są częścią naszego życia! :)
    Warto marzyć i starać się, aby nasze życie wyglądało jak to z marzeń.
    Życzę Ci powodzenia w blogowaniu.
    Piękne zdjęcia ;)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana u mnie do LBA :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcialabym w przyszlosci zostac lekarzem i wyjechac za granice :)

    obserwuje

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To ważne żeby mieć własne marzenia, powinniśmy dążyć do tego, żeby je spełnić :))
    Świetne zdjęcia :D
    Życzę sukcesów z blogiem! :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Bardzo zmotywowalas mnie do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hoho, ile ja mam marzeń, aż sama wątpię w ich spełnienie, jednak dzięki nim mam kopa do działania. Może jednak kiedyś faktycznie wszystkie spełnię? :)

    Serdecznie zapraszam na mój blog, który bardziej przypomina pamiętnik.
    Każdy komentarz, czy też obserwacja daje mi ogromnego kopa do działania.
    http://grzeszkiarietis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zamiast marzeń, mam cele do których nieustannie dąże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jedynymi moimi marzeniami jest to aby zobaczyc japonie wzdłuz i wszerz jak i londyn
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post genialne zdjęcie będę zagldac częściej

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenia są po to żeby dążyć do nich malutkimi kroczkami.Myślę że jak ludzie nie mieli by marzeń życie było by nudne.Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu.Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie obserwuje.
    motykastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nie ma na tym świecie ludzi bez marzeń, ale, niestety, czasem brakuje nam czasu, możliwości i przede wszystkim odwagi, żeby je spełniać. :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj ja mam wiele marzeń i mam nadzieję, że chociaż połowę uda mi się z nich spełnić :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis! Dodawaj zdjęcia większe, bo są one na prawdę piękne! Pozdrawiam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. doskonałe miejsce na sesję !!! :) ja marzenia spełniam na okrągło więc tak naprawę wymyślam je na bieżąco :D
    zapraszam w wolnej chwili do mnie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jedno marzenie od dziecka, raczej się nim nie chwalę, ale staram się je spełniać :)


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger