sobota, 21 maja 2016

lace - still in fashion ?

Witajcie, w tym poście, pomyślałam, że napiszę o koronkach. Ostatnio koleżanka o nich wspomniała i pomyślałam iż to idealna rzecz by ją tu opisać. Chyba nie ma osoby, która by nie lubiła koronek, a jak już jest to wyjątek (bez obrazy). Ja sama też nie zawsze za nimi przepadam. Koronki od lat albo i od zawszę królują w modzie. Tak naprawdę pasują na każdą okazję. Przedstawię kilka stylizacji z koronką.
○Na bal, przyjęcie, bankiet itd.
 Uważam ten strój za bardzo elegancki oraz skromy, ale nie do przesady. Oceniam 9/10.








                                                         


Bardzo śliczny strój, z chęcią bym taki założyła na swój bal, który nie długo się odbędzie, lecz niestety ciężko taką kreacje znaleźć.
Oceniam 10/10





○Na plażę
Zbytnio nie mój styl, ale widzimy, że tu też koronka ma swoje zastosowanie i miejsca. Oceniam 7/10






○Normalnie, na miasto
Bardzo mi się podoba ta bluzeczka, idealna na upalne dni, które nie długo miejmy nadzieję do nas zawitają. Pasuję bardzo do wielu stylizacji.
Oceniam 10/10









○Do ślubu
Dla pań, które kochają koronki i chcą aby wypełniały ich strój w tak bardzo ważnym dniu jak ich własny ślub.
Nie mój styl, ale bardzo mi się podoba.
Oceniam 9/10






Ta suknia już bardziej mi się podoba niż poprzednie, najbardziej jednak zauroczył mnie welon, sama bym taki chciała! Suknia z bajki. Oceniam 10/10









Koronka ma również zastosowania w butach, torebkach jak i nawet w biżuterii. Z dnia na dzień przekonuję się do niej bardziej!
(Aby powiększyć zdjęcie, kliknij na nie)

A wy gdzie lubicie koronki?



20 komentarzy:

  1. Suknie wyglądają pięknie, podobają mi się także krótkie spodenki wykończone koronką albo topy na lato. Jestem za! :) Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koronki i podobają mi się w każdej przedstawionej przez Ciebie propozycji :) Są urocze.
    Zaobserwowałam i zapraszam do mnie candymona

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawy ;) koronki są przepiękne. Stylizacje które wybralas są cudowne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Ja uwielbiam koronkowe staniki, ale sukienki również mi się podobają :)

    jagospiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koronki <3 Szczególnie w sukienkach i bluzeczkach :D Bardzo fajny post, pozdrawiam :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. koronki najbardziej podobają mi się w sukienkach <3
    super zestawy wybrałaś i ogólnie ciekawy temat!
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronki pasują wszędzie. Mi najbardziej podobają się w komplecie z bielizną, sukienką ślubną oraz ogólnie sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat do wyjątków nie należę i również bardzo lubię koronki, świetnie wyglądają. :) Świetne rzeczy tutaj wybrałaś, są piękne, obserwuję. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Koronki bardzo mi się podobają. Bardzo mi się podoba ta czarna sukienka. Może i ciężko ją znaleźć, ale widziałam na Allegro podobne sukienki.
    Przy sukniach ślubnych koronki bardzo mi się podobają ;)
    Ogólnie mogłaś od razu dodać większe zdjęcia. Wygodniej by się oglądało fotografie, niż klikając w pojedyncze zdjęcia w celu ich powiększania :)
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię koronki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koronki są bardzo fajne ;) Wyglądają efektownie nie tylko w eleganckich ubraniach :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiamy koronki ! :) Świetny post ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszelkiego typu ubrania z koronkami.Wybrałaś bardzo ładne rzeczy.
    Super post :)
    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam za dużo ubrań z koronkami :) jakoś się tak złożyło, że jedyne co mam z koronką to sukienka z balu gimnazjalnego xd
    lamytocwaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie sukienki!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam koronkowe sukienki i bluzki. ;)
    Z twojego wpisu najbardziej podoba mi się druga sukienka!
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się koronka podoba na sukienkach i spodenkach :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbia koronkę. Mogłabym mieć całą szafę z jej dodatkiem. ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń