niedziela, 12 czerwca 2016

Bal Gimnazjalny

Hejka! W piątek miałam bal trzecich klas. Oczywiście post musiał się pojawić. Taka moja tradycja, że jak się coś dzieje to opisuje, ale również parę osób mnie o to prosiło. Wybaczcie, że dawno tu nie byłam, postaram się to nadrobić.
Więc tak tematem balu było Hollywood. Pasujący mi bardzo, z moimi marzeniami. Dekoracje robiliśmy sami, w tym ja. Największą przygodą było robienie Oscara. Przyznam, że się do niego przywiązałam xd. O godzinie 17:00 zaczął się polonez, jest mi troszkę teraz smutno, że nie weszłam na salę nawet go obejrzeć, ale mam nadzieję iż przyjaciele mi wybaczą. Potem wszyscy poszliśmy na aulę obejrzeć przedstawienie "Zjazd absolwentów". Bardzo mi się spodobało, było zabawne i wzbudzało u mnie nostalgię. Przyznam, że osoby grające tam idealnie wcieliły się w grę aktorską.
Nadszedł bal, a w sumie nie do końca, bo najpierw mieliśmy zdjęcia klasowe. Ja z koleżanką się zagubiłyśmy xd. Kolega poczuł się źle, dlatego mieliśmy drugi raz robione. Po zdjęciach wpisywaliśmy się na kadry filmowe, każda klasa miała osobny kadr. A potem zaczęła się zabawa. Bardzo spodobał mi się bal, ale miał też dużo wad. Jedzenie było przepyszne, mogliśmy wychodzić na patio. Mogłabym naprawdę dużo opisywać i zalet i wad. Wiem jedno to bal jeden z wielu w moim życiu i na następnych nie popełnię błędu jak zrobiłam na tym. Powiem tylko, że był cudowny, ale jest mi smutno, że tylko dwa tygodnie zostały mi w tej szkole. Będę za tym wszystkim tęsknić.

















sukienka - reserved
buty - lasocki
torebka - ?
Fot. Patrycja Grzelak
~Wiczka

9 komentarzy:

  1. Ja swój bal będę mieć za dwa lata. Nie mogę się doczekać, choć wiem, że to będzie zwykły dzień. Super wyglądałaś w tej czerownej sukience.
    Zapraszam -> hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest przesliczna. Ja jeszcze mam trochę do swojego balu!:))
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo super ! :) My musimy jeszcze poczekać na niego 3 lata :D Ślicznie wyglądałaś ;* Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka. Ja akurat cieszyłam się, że odchodzę z mojej starej szkoły. Uczęszczałam tam od 9 lat i miałam jej już trochę dość. Ale cieszę się, że Tobie sprawia radość chodzenie od gimnazjum.
    Ps. Tekst trochę chaotyczny.
    Zapraszam do mnie na najnowszy post o wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska sukienka,też taką chcę.Zostawiam obserwację
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie będę miała swojego balu na zakończenie gimanzjum, gdyż w mojej szkole nie jest on organizowany, a szkoda. Super zdjęcia! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wspominam bardzo dobrze swój bal gimnazjalny! Bardzo ładny kolor sukienki ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł, że podali Wam temat balu! Urocza sukienka :)
    KAKTUSOWY SAD klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bal gimnazjalny.. eh ja taki staruch studniówka zaraz.. :')

    OdpowiedzUsuń