Holiday 2016

Witajcie, w końcu nadeszły upragnione wakacje. A ja wcale się z tego powodu nie cieszę. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, skończyłam gimnazjum. Jest mi bardzo ciężko się z tym pogodzić. Pożegnać ze wspaniałymi ludźmi, dzięki którym jestem jaka jestem. Miałam wspaniałą klasę, wychowawczyni i znajomych w szkole, na pewno ich nigdy nie zapomnę. Uważam, że te trzy lata były wspaniałe i nigdy nie będę żałowała, że na początku pierwszej klasy się przepisałam do 22. Jako szkołę, bardzo polecam pod każdym względem, trzeba tylko pamiętać, że idąc tam trzeba się uczyć. Dziś wiem, że w LO nie będzie aż tak cudownie jak w gimnazjum, według mnie gimnazjum to najlepszy okres dojrzewanie. Czas, gdzie możemy si jeszcze wyszaleć nie myśląc aż tak o przyszłości. Będę bardzo tęsknić, a jak będę dorosła to będę wspominała te czasy, w sumie już wspominam jak było cudownie.
Wróćmy do wakacji. Jako tako nie mam planów, miałam jechać na obóz no ale nie wyszło. Ogólnie moim jedynym planem to dobrze się bawić, żyć chwilą. Wszystko planuje robić spontanicznie, jak wiecie większość rzeczy tak robię. Jedyne co to muszę pojechać do Warszawy na wystawę Titanica. Spełni się wtedy jedno z moich małych marzeń. Mam zamiar spotykać się ze swoimi fanami i poznawać dużo nowych ludzi. Znajdzie się też miejsce na małe treningi czyli bieganie i ćwiczenia w domu, zachęcam też was. Na pewno nie zapomnę o codziennej jodze i medytacji, gorąco polecam, pomaga się zrelaksować i wypocząć. Życzę wszystkim udanych i szalonych wakacji!






Sukienka - Cropp
Buty - CCC x2
Zapraszam na konkurs!!!!


16 komentarzy:

  1. Podczas moich wakacji nastawiam się głównie na odpoczynek ;) Ładna sukienka ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja gimnazjum skończę za rok i teraz dopiero trochę zaczynam się bać.Ja akurat pójdę później do technikum- przynajmniej tak planuje. Życzę Ci udanych wakacji , ale również odnalezienia się w nowym klimacie LO. Pozdrawiam :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. My po wakacjach wchodzimy do gimnazjum, więc nie mamy się czego obawiać :D Przed nami jeszcze 3 lata ;p Świetny post. Życzymy Ci tego abyś polubiła nową szkołę :)) Po zdjęciach widać, że jesteś bardzo wesołą osobą :D Tzn. ,,WESOŁEK,, :D Słonecznych i wesołych wakacji ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również skończyłam gimnazjum, wiec troszke smutno. Alle coś sie konczy, cos sie zaczyna jak to mowia :) Udanych wakacji ! ❤


    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie wybierasz się do LO? Życzę Ci udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie właśnie liceum jest najlepszym okresem w moim życiu. Dopiero tutaj poznaje się znakomitych ludzi i przyjaciół na całe życie :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także uważam, że gimnzjum to najlepszy okres ;)
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja idąc do liceum przeszłam dużą metamorfozę i bardzo się zmieniłam i uważam,że wiek w którym jestem teraz jest zdecydowanie najlepszy i chciałabym być w nim już na zawsze haha

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje wakacje to odpoczynek, praca i wyjazd! Super zdjęcia i sukienka.
    Zapraszam https://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczysz, ze nowa szkoła tez będzie super:) ja juz wakacji nie mam jako, ze pracuje:(
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak samo,jak ty robię wszystko spontanicznie! Zawsze jak coś zaplanuję,to nic nie wychodzi :D

    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i super zdjecia oraz stylizacja :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjecia. Ja niestety należe do niskiego procenta ludzi którzy nie lubia wakacji -.-'
    Obserwuje

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/2016/07/01072016.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger