Haul - maj/czerwiec

Nadeszły ciepłe dni, to trzeba ruszyć na zakupy! Ja już to zrobiłam i dziś się wam pochwale moimi najlepszymi zdobyczami. Jeśli chodzi o ubrania to przerzuciłam się ostatnio na jasne, spokojne kolory. Kiedyś nawet nie myślałam, że mogłabym, ale to chyba przez wiek, staje się z dnia na dzień bardziej dorosła.
○Pierwszy zakup to biała bluzka, kupiona w Reserved za 39.99 zł. Spodobała mi się od razu i wiedziałam, że będzie moja. Jest wygodna i przewiewna.
○Kolejne są spodnie, również z Reserved za około 100 zł, dokładnie nie pamiętam. Są koloru popielatego. Bardzo wygodne, układają się do figury, a nogi wyglądają w nich oszałamiająco.



○Trzecia zdobycz to kostium kąpielowy zakupiony również w Reserved, po długim szukaniu wreszcie znalazłam rozmiar swojej miseczki. Bardzo mi się podobają takie. Kosztowało razem 60 zł.

○Tym razem zakup błękitnej bluzeczki dokonałam w House. Gdy weszłam do sklepu i ją zobaczyłam od razu się na nią rzuciłam. Idealna do mojego nowego stylu i do tego trafiłam na przecenę. Zapłacone 19.99 zł.

○Biały zegarek w sklepie na zielonej szkole w Karpaczu. Kosztował 25 zł miałam 10% rabatu. Pomyślałam, taki tani a takie piękny to co mi szkodzi.

○Latarenka, byłam w Jysku i natknęłam się na piękną różową latarnie na świeczki. W tym momencie był to prezent od taty. Kosztowała 7zł.

Zapraszam wszystkich na kanał i mam nadzieję, że nikogo wpis nie znudził. Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. strój kąpielowy jest cudowny a latareczka dodaje nastroju wieczorami, mam podobną :)) zapraszam do siebie www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zegarek jest świetny :)
    Kostium kąpielowy również bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te stroje bardzo mi się podobają, mam nadzieję, że za rok sobie taki sprawie, bo w tym już kupiłam sobie kąpielówki.
    Śliczny zegarek.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny stój kąpielowy! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. barzo fajny stórj i latarenka ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny lampion <3 uwielbiam takie, tworzą niesamowity klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kostium kąpielowy przepiękny!
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rzeczy.
    Zegarek rzeczywiście śliczny. Bardzo podoba mi się też strój.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger