poniedziałek, 11 lipca 2016

Love

Hejka, wiem wiem, znów dziwny wpis. Ze względu, że ostatnio moje poglądy na życie się dość zmieniły, to robię takie wpisy. Hm... Zastanówmy się czym jest miłość. Każdemu kojarzy się to z czymś nie zwykłym. Jak jesteśmy mali, nie wiemy do końca na czym to polega, obdarzamy nią prawie każdego, jest to bardzo urocze i słodkie. Lecz, gdy podrośniemy i stajemy się w wieku dojrzewania załóżmy 13-16 lat. Uważamy, że w tym wieku powinniśmy mieć chłopaka/dziewczynę, bo tak należy, koledzy koleżanki mają to ja też muszę mieć. Próbujemy za wszelką cenę zaimponować innym. Ale opanujmy się, całe życie przed nami, będziemy mieć czas by się zakochać. Oczywiście zakochujmy się, ale nie szukajmy tej drugiej połówki na siłę. Nie rozumiem osób, które pakują się w związki na parę dni tylko po to, żeby pokazać znajomym. Głownie tyczy się to do gimnazjalistów, ale nie tylko. Czasem i dorośli tak postępują. Wiele dziewczyn jest tak zdesperowanych, że wybiera już byle kogo, a według mnie powinno się poczekać. Między dwoma osobami powinno zaiskrzyć, pojawić się niewidzialna wieź. Zakochujemy się a potem ta osoba nie chce nas i cierpimy. Chociaż czasem nie jest nasza wina. Ja uważam, że można w życiu znaleźć miłość jak z bajki czy filmu. Chociaż nie my ją znajdujemy, tylko ona nas. Potem musimy tylko zdecydować czy ją do swojego serca wpuścimy. Wystarczy chyba być tylko cierpliwym, a nie zdesperowanym. Miałam wenę na napisanie tego i mam nadzieję, że każdemu miło się czytało i może chociaż parę osób zrozumiało. Nikogo nie obwiniam za takie zachowanie, bo też kiedyś taka byłam, przyjaciół takich mam albo miałam, bo też zrozumieli. Są wakacje, może spotka was ta wakacyjna miłość! Pozdrowionka.



Zapraszam
KONKURS















KONKURS 2


15 komentarzy:

  1. Wreszcie ktoś kto myśli tak samo jak ja! A już myślałam, że to ze mną jest coś nie tak, że jako jedyna w swojej klasie tak myślałam. Jestem zdania, że nic na siłę. Miłość sama przyjdzie. :)
    https://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/07/nowy-rozdzia-w-moim-zyciu_11.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis, nie jest wcale dziwny! Każdy ma swój tok myślenia i pisania.
    Zapraszam do mnie http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/jak-to-sie-zaczeo-kodka-miosci-100.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą ;) Ja czekam na swoją połówkę, nic na siłę ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że teraz jest po prostu trend na bycie z kimś, żeby nie być gorszym..

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W tych czasach jest modne "posiadanie kogoś" choć nie zawsze jest to fajne :/

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z T9obą bardzo ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać takie wpisy! Ostatnie zdjecie jest przecudowne :o <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam takie przypadki. niestety wśród znajomych u mnie to się często zdarza, ale co mogę na to poradzić. Próbuję im wytłumaczyć, że miłość na siłę jest bezsensowna, ale to jak mówienie do ściany, a potem jest jedynie płacz.
    Pozdrowionka!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. W gimnazjum jest to bardzo częste "zjawisko" :p
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    Zapraszam:

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłość jest czymś co z czasem przychodzi, niestety nie jest na wyciągnięcie rąk.

    https://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Według moich rówieśników trzeba mieć chłopaka już! To ten czas! A co ja o tym myślę? Szczerze, najpierw chciałabym zająć się sobą, coś osiągnąć... Dopiero potem znaleźć drugą połówkę...
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Totalnie się zgadzam :) Dobry post

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń