Co warto obejrzeć?

Kochani witam was, postanowiłam, że zrobię wpis jakie filmy i seriale wam mega polecam. Chyba każdy z nas lubi oglądać filmy, ja bardzo lubię, chociaż czasem nie mam ochoty. Ale wydaję mi się, że każdy ma czasem takie dni. Zacznę od filmów, a na koniec seriale :)
○Dramaty                                                               ○Komedie
       •Trzy metry nad niebem (1 część)                          •Walentynki
       •Tylko Ciebie chcę (2 część)                                  •Sylwester w Nowym Yorku
       •Pamiętnik                                                              •Żona na niby
       •Szkoła Uczuć                                                        •Holiday
       •I, że Cię nie opuszczę                                           •Narzeczony mimo woli
       •Ps. Kocham Cię                                                    •27 sukienek
       •Nostalgia anioła                                                    •Jak stracić chłopaka w 10 dni
○Fantasy/Sci-fi                                                      ○Młodzieżowe
       •Niezgodna (część 1)                                             •Wredna dziewczyny 1
       •Zbuntowana (część 2)                                          •Wredne dziewczyny 2
       •Wierna (część 3)                                                  •Zbuntowana księżniczka
       •Dziewczyna w czerwonej pelerynie                    •Pamiętnik Księżniczki
       •Zmierzch (wszystkie części)                               •Książę i ja
Wszystkie te filmy wam bardzo polecam, a teraz przejdźmy do serialów, które uwielbiam.4
•Tancerze
•Pamiętniki wampirów
•Nastoletni wilkołak
•Czarodziejki 
•Klątwa upadłych aniołów
•Seks w wielkim mieście
Dziękuję za przeczytanie, pozdrawiam wszystkich i zapraszam na kanał. A teraz zapraszam na moją małą sesje :) 








6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam ,,Szkołę uczuć". Zawsze na tym filmie płaczę jak głupia. O! ,,Tancerze" to mój ulubiony serial. Najbardziej lubiłam tam Rafę i Dorotę. W wakacje zazwyczaj puszczali ten serial na TVP2, ale niestety w tym roku tego nie ma.
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post,akurat szukałyśmy jakiegoś fajnego filmu do obejrzenia teraz wystarczy już zdecydować się na któryś :) pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)http://princessesx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio szukałam na wakacje ciekawych filmów. Świetne zdjęcia oraz stylizacja!
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skorzystam z propozycji. Oglądałam trzy metry nad niebem i tylko ciebie chcę i były świetne filmy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Post przydatny. Ja dość dużo filmów już obejrzałam, a jednak o połowie z tych z Twojej listy nie słyszałam. Seriale typu Pamiętniki wampirów czy Nastoletni wilkołak to już chyba wszystkie obejrzałam i jestem w nich zakochana. Ale ,, Klątwa upadłych aniołów'' brzmi całkiem nieźle i co najważniejsze nigdy nie słyszałam o tym serialu. Na pewno obejrzę. Film ,,Tylko ciebie chcę'' nie mam gdzie oglądać. Chciałam, a nie mogłam znaleźć żadnej strony, żeby mi to chodziło. Gdzie oglądałaś? :)
    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, sporo tych filmów. Ja chcąc cos obejrzec wchodze na filmweb i szukam najnowszych filmów w danym gatunku z dobrą oceną.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger