niedziela, 14 sierpnia 2016

Okulary do kształtu twarzy

○Twarz kwadratowa - Taka twarz bardzo dobrze prezentuje się w zaokrąglonych oprawkach. Dobrze pasują okulary zwane "kocie oprawki". Według mnie kanciaste okulary czy z wyostrzonymi rogami zupełnie nie pasują to takiej twarzy. W takich uwydatniają za bardzo się nasze  rysy, które i tak zazwyczaj dobrze widać.

○Twarz okrągła - Z taką twarzą powinniśmy wybierać okulary z dużymi oprawkami, jak i też kwadratowymi. Taki kształt idealnie wyszczupli nas. Nie kupujmy wąskich jak i okrągłych, ponieważ wtedy nasza twarz się optycznie poszerzy.

○Twarz owalna - Tutaj można sobie pozwolić na każdy modny fason. Nawet na jakieś nieregularne kształty.

○Twarz trójkątna - Bardzo dobrze prezentuję się w zaokrąglonych oprawkach. Osoby posiadające szerokie czoło i wąski podbródek mogą zdecydować się na wybór lenonek. Będą pasowały również oprawki bez dolnej krawędzi.
A teraz zapraszam was na parę moich zdjęć :D








10 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post. Zawsze miałam problem z doborem okularów. Lubię takie posty w których mogę się czegoś dowiedzieć. Świetny wygląd bloga - estetyczny i przejrzysty. Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i przydatny post :) zawsze mam problem z wyborem okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze miałam z wyborem okularow dlatego przyda mi sie ten post, haha. Bardzo fajny i przydatny post. Piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny post.
    Nie mam wady, ale okulary przeciwsłoneczne też się sprawdzą :)


    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post :)
    Świetne zdjęcia <3
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie mało okularów pasuje :/ Wady nie mam ale przeciwsłoneczne ciężko znaleźć

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja noszę nawet okulary do innego kształtu twarzy i mi pasują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, bardzo fajny pomysł na post. Na pewno przyda się on wielu osobom :)
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko chodzę w okularach przeciw słonecznych, ale te są śliczne

    http://allthoughtsofordinarygirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam chyba owalną ;)) Czyli każdy kształt, tak?

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń