niedziela, 16 października 2016

Avon #1

Witam was po raz kolejny, w tym wpisie, chce wam troszkę opowiedzieć moją współpracę z Avonem. We wrześniu zostałam konsultantką, jestem już po pierwszym zamówieniu. Szczerzę to troszkę się bałam, czy mi pójdzie wszystko tak jak powinno. Ale na szczęście wyszło wszystko okey, zamówienie zrobiłam na ponad 200zł, więc dostałam małe prezenciki. Ogólnie jestem zadowolona, że pierwsze zamówienie udało mi się zrobić na taką kwotę. Postanowiłam, że będę z każdego zamówienie co kupiłam wam robiła recenzję danego produktu. Każdy kto chciałby zrobić u mnie zamówienie to piszcie śmiało, polecam też oriflame, ale to zgłaszajcie się do Julii Adamiak <--- również bardzo dobra konsultantka.
Zacznę recenzję od bardzo fajnych według mnie perfum. Są to damskie perfumy alpha, w prześlicznej fiolce, oczywiście zakupione w Avon. Cena normalna to 90zł, ja je kupiłam akurat za 1zł. Bardzo polecam, jest to kategoria orientalno - owocowa o zapachu maliny, lilii wodnej i piżma. Jest też wersja meska o kategorii drzewno - orientalnej. Zapach to bergamotka, lawenda i cedr. W obecnym katalogu kosztują 55zł.


Kolejną rzeczą, którą zakupiłam również za 1zł to balsam do ciała Beautiful Butterfly Szczerze to nie wiem jaki ma zapach, ale możecie mi uwierzyć na słowo, że cudowny.

Trzecia rzecz to zestaw do stylizacji brwi, ja kupiłam go za 22zł, cena normalna to 36zł, a w obecnym katalogu wynosi on tylko 19zł. Znajduje się w nim wosk i ciemny brązowy cień.


Ostatni zakup to żel pod prysznic Senses - anti-stress o zapachu ylang - ylang i paczuli. Za 500ml zapłaciłam 10zł, jego normalna cena wynosi 17zł a w obecnym katalogu można kupić 250ml za 7zł. Bardzo polecam, pozwala się odprężyć.

To wszystko na dziś, mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Jeśli chcecie coś zamówić tak jak napisałam. Możecie pisać na fb, snapie a nawet na ig czy asku.

15 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki!:)
    Przestowałabym ten żel!
    Pozdrawiam asiaknebel.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym przetestowac kosemtyki z Avon! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobały mi się perfumy-zapach całkowicie w moim stylu, także te meskie! Szkoda tylko że opakowanie nie ma ładnej szaty graficznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się opakowanie bardzo podoba, ale myślę, że to rzecz gustu :)

      Usuń
  4. O bardzo fajnie, że jesteś konsultantką. Ciekawe rzeczy ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten zestaw do brwi. To już mój drugi. Dla mnie jest idealny! Chciałabym być konsultantką :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś bawiłam się w bycie konsultantką, ale zabrakło mi trochę na to chęci i czasu. Jednak kosmetyki Avon bardzo sobie chwalę :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zestaw do brwi jest dla mnie średni, wolę pomady
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te kosmetyki ^^
    Ja osobiście lubię Avon.
    Ciekawy post.
    Pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele z tej seri co twój :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam żele pod prysznic z Avonu, wszystkie tak ślicznie pachną :)

    http://martusiowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel na pewno zakupie! Przyciągnął moją uwagę.
    Buźka xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń