Avon #2

Chyba kosmetyki to bardzo ważna część prawie każdej kobiety. Przychodzę do was już z drugim postem o moich zamówieniach z Avonu, ale również wspomnę o drobnym zakupie z Oriflame.
Pierwszą moją zdobyczą z Avon jest baza na powieki. Jest malutka, ma śliczne opakowanie, a co najważniejsze wpasowuje się w nasz kolor skóry. Testuję już ją pewny czas i mogę wam wszystkim polecić, bo jest naprawdę wspaniała. Ja za nią zapłaciłam 13zł i w obecnym katalogu też jest za tą samą cenę. Myślę że się opłaca.

Kolejny jest krem do rąk Avon Care o zapachu jaśminu. Kupiłam go za 5zł, niestety ostatni raz był w katalogu, ale polecam inne z tej samej serii bo na pewno są tak samo dobre jak ten. Ma cudowny mocny zapach i na długo nawilża dłonie.

Trzecią rzeczą są perfumy INCANDESSENCE są połączeniem bergamotki z różą i drzewem tekowym. Jako konsultantka dostałam je za 1zł, cieszę się bo zawsze mi się ten zapach podobał. W obecnym katalogu te 30ml kosztuję 20zł, więc uważam, że również bardzo tanio.

Zakończę to pięknym balsamem Cherish the moment, również dostałam go za 1zł. Szczerze to nie wiem jaki jest jego zapach, ale mogę stwierdzić, że jest bardzo ładny i wiem, że wielu osobom się ten zapach podoba.

Teraz przejdę do Oriflame, zakupiłam mydełko, no ale wam nie pokaże, jednak powiem iż mydła z Oriflame są bardzo dobre. Ale kupiłam też szampon o zapachu truskawek i migdałów. Jest szamponem ochronnym, ale do włosów farbowanych. Niestety tutaj się nie wypowiem jeszcze, bo jeszcze go nie używałam. Jeśli na podstawie zapachu miało by się oceniać to jest cudowny stanowczo na 6! I akurat kosztował też 6zł.

Ostatnią rzeczą z Oriflame jest lakier do paznokci, według mnie jest to taki bordowy, wiśniowy. Zapłaciłam za niego 7zł.
Nadal polecam kosmetyki z Avonu jak i również zostanie konsultantką. Mam nadzieję, że takie posty się wam podobają, już nie długo kolejna część. Z obecnego katalogu zbieram zamówienia do 5 listopada. Pozdrawiam was wszystkich odwiedzających.

8 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych produktów. bardzo ciekawy post.

    Pozdrawiam http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam kilka kosmetyków z Avon'u i jestem z nich zadowolona :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za Avonem, chociaż kilka miesięcy temu zamówiłam tam w promocji dwie świetne mgiełki do ciała, które idealnie się sprawdziły na wakacje. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama mam kilka kosmetyków tej firmy i jestem z nich zadowolona. Bardzo jestem ciekawa tego kremu jaśminowego, mam nadzieję, że jeszcze będzie w katalogu! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość kosmetyków z AVON'u jest warta zakupu. Z chęcią wypróbowałabym ten perfum, który zakupiłaś. Kocham takie nuty zapachowe! <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za Avonem i nie jestem tej firmy jakąś specjalną fanką. Zazwyczaj jedynie co mi się podoba w katalogu to biżuteria lub torebki. Nic więcej :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, z tego zestawu używałam tylko lakier :), obserwuję :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość z moich kosmetyków pochodzi z Avonu. Z większości jestem zadowolona, szczególnie lubię od nich lakiery do paznokci oraz perfumy :D

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger