Avon #3

Witam was, znów jak widać wpis o kosmetykach. Wiem, że mam małe opóźnienie, ale niestety w liceum jest bardzo dużo nauki.
Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam z Avon tym razem to korektor LUXE. Jest w sztyfcie z ekstraktem białych szafirów. Odcień wzięłam FAIR CREME. Polecam, bardzo dobrze się sprawdza i ma śiczne opakowanie.

Drugą rzeczą jest bransoletka z inicjałem imienia. Jest prześliczna, ładniejsza niż się spodziewałam. Bardzo się świeci i jest na bransoletce ze sprężynki. Zapakowana była w pudełeczko w kolorze biało srebnej.

Ostatnią rzeczą jaką zakupiłam były perełki do twarzy, ale już nie z Avonu tylko z Oriflame. Dokładnie jest to puder w perełkach, bardzo polecam. Zawsze byłam ciekawa jak się to sprawdza i jst znakomite. Mają nawet śliczny zapach.


Na dziś to wszystko, pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Super zamówienia, często zamawiam coś z AVON. Te perełki ma chyba każdy, a bransoletka swietna ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Również często korzystam z avonu :) i od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu takich kuleczek :)
    http://mamakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zamawiać z AVON :) Kiedyś miałam te kuleczki i u mnie nie za dobrze się sprawdzały. Natomiast koniecznie muszę kupić sobie ten korektor! Prezentuje się świetnie <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak niewiele o nich napisałaś. Zdjęcia są troszkę małe, radziłabym je powiększyć i użyć jaśniejszego tła, choćby białej kartki A4 :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post czekam na więcej :) zapraszam do mnie
    http://bettefashion.blogspot.com/
    co powiesz na obserwację za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zamowienie! Avon ma ciekawe rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Korektor jest extra, sama posiadam taki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, zainspirowałaś mnie! Chyba tez zacznę zamawiać z Avon!

    Zapraszam tez do siebie! shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo też mam te perełki do twarzy, super są :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam puder z LUXE ;) jest świetny 😂 jestem konsultantką Avon i wypróbowałam już mnóstwo ich kosmetyków i tak jak np. kremy są dla mnie niezadowalające od nich, tak wszelkiego rodzaju podkłady są mega ;)
    maksimilion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie zamawiałam nic z Avonu, mam złe wspomnienia (raczej moja mama), jednak coraz częściej słysze o pozytywnych opiniach, moze wkrotce sama się skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger