LBA #2

Hejka, wiem, że to już kolejny raz kiedy robię LBA. Zostałam nominowana przez Zuzannę Patorę, która prowadzi bloga thiink about tomorrow. Zuzię znam z gimnazjum, bardzo ją lubię jest według mnie bardzo pozytywną osobą, więc zapraszam na jej bloga. Dobra koniec wstępu, odpowiem na pytanka.

1. Jaki jest Twój must have na wakacje?

Ciężko mi na to odpowiedzieć, gdyż już dawno wakacje minęły. Ale z pewnością były to moje cudowne szorty z new looka. Często można było mnie w nich spotkać. 

2. Ulubiony letni napój?

Lemoniada! Stanowczo, chociaż uwielbiam w gorące upały pić coś gazowanego. 


3. Twój wymarzony cel podróży to...?

Hawaje, chciałabym nawet tam zamieszkać. 

4. Napisz 11 rzeczy, które planujesz zrobić w te wakacje.

No i znowu, bo wakacje już były, ale napiszę co chce w następne. Mam zamiar kupić sobie crop topa (o ile schudnę), chciałabym zapisać się na jakieś tańce, codziennie wychodzić z domu, zakochać się, zrobić coś szalonego, nauczyć się pływać, poznać wiele nowych osób, często widywać się z przyjaciółmi, poprawić swoją cerę, zmienić bardziej swój styl ubierania się, na razie już więcej rzeczy mi nie przychodzi do głowy. 

5. Przepis na najpyszniejsze śniadanie?

Mleczko i musli, a d po picia kakao. 

6. Jaki rodzaj tańca lubisz najbardziej i dlaczego?

Chyba gimnastykę artystyczną. Po prostu według mnie jest piękna. 

7. Opisz swój najdziwniejszy sen.

Nie no wybaczcie, ale moje najdziwniejsze sny to sama prywatność.

8. Jaka pamiątka z wakacji sprawiłby Ci radość?

Myślę, że  jakaś biżuteria, która będzie mi przypominała o tym miejscu i o wydarzeniach, które miały miejsce.

9. Czy wysyłasz pocztówki swoim bliskim? Dlaczego?

Nie, ponieważ ja nie widzę nic w tym fajnego. 

10. Wolisz leniuchować na plaży czy aktywnie zwiedzać?

To raczej zależy od humoru. Bardzo lubię zwiedzać, ale odpoczynek też jest ważny.

11. Cytat na poprawę humoru :)

Zacznij tam, gdzie jesteś. Użyj tego, co masz, zrób to, co możesz!



Nominuję: 




1. Ulubiony cytat?
2. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
3. Wymarzony zawód z dzieciństwa?
4. Zima vs Lato
4. Jaką kawę lubisz?
5. Co najbardziej lubisz zakładać zimą?
6. Kozaki na obcasie czy na płaskim?
7. O której wstajesz w soboty?
8. Imię najlepszej przyjaciółki?
9. Co myślisz o diecie wegetariańskiej?
10. Opisz swój dzisiejszy dzień :) 

10 komentarzy:

  1. Też uwielbiam lemoniadę, jest chyba najlepszym orzeźwieniem na letnie upały. :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lemoniadę! Juz się nie mogę doczekać wakacji <3
    Piękne zdjęcia, takie jesienne, dodaje do obserwowanych!

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kocham gimnastykę artystyczną, moja młodsza siostra na nią chodzi i bardzo jej zazdroszczę, że ma taką możliwość <3 Ahh przez te pytania chciałabym już wakacje, a przecież dopiero co się skończyły :( Hawaje to piękne miejsce, też kiedyś chciałabym tam pojechać!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia i Stylizacja ;)

    http://www.mrkulfon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię lemoniadę:)
    Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome outfit! I love your boots! ***
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjecia, fajny blog tez chciałabym zacząć coś robić w wolnym czasie tylko mają 17 lat co można robić? W wolnej chwili zapraszam do mnie sweetsorrow.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy trochę wspólnego :)
    Świetne są te zdjęcia ♥
    Może wspólna obserwacja?
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger