niedziela, 11 grudnia 2016

Avon #4

Kochani, już po mikołajkach, większość jest w świątecznym nastroju, a ja przyszykowałam dla was wpis o kolejnym zamówieniu.
Pierwszą rzeczą jest zestaw 4 pędzli do makijażu. Gdy tylko je zobaczyłam to od razu się w nich zakochałam. Są nie wielkie, metalowe o kolorze różowym a włosie jest bardzo milutkie o barwie białej. Jeden największy pędzel jest ogólnie do twarzy, np do pudru. Drugi już mniejszy jest ze ściętą końcówką, w katalogu pisze że do malowanie kresek, ale ja go stanowczo używam do brwi bo jest do tego idealny. Trzeci i czwarty mają raczej takie same kształty, różnią się tylko wielkością włosia. Trzeci jest do dokładniejszej aplikacji. Używam tych dwóch do cieni na powieki. Według mnie przez to, że są mniejszej wielkości to lepiej się je trzyma w dłoni. Są zapakowane w małe metalowe pudełeczko o różowym kolorze. Zapłaciłam: 20zł

Kolejnym zakupem był kompakt z bronzerem i różem, zapłaciłam za nie 10zł, więc bardzo tanio. Ogólnie róż jest bardzo na pigmentowany, bronzer mniej, ale z obu jestem bardzo zadowolona. Przypominam, że recenzje dokładne często pojawiają się na moim snapie dla fanów.



Jako konsultantka dostałam jeszcze balsam i perfumy Perceive niebieskie. Zapach bardzo mi się podoba, jest to kategoria kwiatowo-orientalna: frezja, gruszka i piżmo. W obecnym katalogu 50ml perfum kosztuje 34.99zł, a balsamy kosztują zazwyczaj 10zł. Jeśli chodzi o balsam to bardzo polecam, bo mam 3 balsamy z Avonu i każdy się świetnie sprawdza.


Dostałam jeszcze jedne perfumy w prezencie, Są to Tomorrow Today Always o zapachu jaśminu, gardenii i występują nuty miodowe. W obecnie trwającym katalogu kosztują 65,99zł. Nie są to moje z tych najbardziej ulubionych, które są w Avonie, ale bardzo mi się spodobały, więc wszystkim polecam.

Na dziś to już wszystko, pozdrawiam was i życzę miłej przerwy świątecznej która już tuż tuż.

16 komentarzy:

  1. Ja z avonu bardzo lubię serię naturals z grantem, a z perfum słynną little black dress, wiem, że jest trudno dostępna i co jakiś czas wraca jako limitowana. Na szczęście mam upolowaną i na razie mi wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy. Pędzle wyglądają zachęcająco!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta perfumka mnie bardzo zaciekawiła. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy:)
    Bardzo ładne pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  6. jak będę w drogerii, to chętnie sprawdze te zapachy, bo jestem nawet ich ciekawa :) może zadowolą moją wybredną naturę ;)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki z Avonu wcale nie są złe. Sama się o tym wielokrotnie przekonałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten perfum :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten perfum z Avon jest świetny ♥ pięknie pachnie :)
    Może wspólna obserwacja? :*
    Pozdrawiam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy bylam mlodsza mama regularnie robila zamowienie w Avon jednak z biegiem czasu jakos przestala a ja do tej pory nie wiem jak sie robi tam zamowienie, haha!
    Bronzer wydaje sie byc super!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być konsultantką żeby zrobić zamówienie :)

      Usuń
  11. Fajne rzeczy.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś byłam konsultantką i wypróbowałam wiele rzeczy z tej firmy :) ogólnie za avonem nie przepadam, ale mają fantastyczny podkład z luxe, żel do mycia twarzy 3in1 i perfumy z serii lucky i black souide touch :) przynajmniej mi te rzeczy najbardziej odpowiadają :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mam była konsultantką i wypróbowałam parę rzeczy, jednakże mam swoje ulubione i trochę znielubione rzeczy.Tych produktów nie znam.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się buteleczka pierwszego perfumu! :D
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy i cudowne są te wszystkie kosmetyki :P
    Perfumy mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń