sobota, 31 grudnia 2016

Avon #5

Kochani, ten katalog był kolejny jako świąteczny, zamówienie wyszło mi bardzo duże, ale sama kupiłam nie wiele.
Pierwszą rzeczą jest srebrno szary lakier do paznokci, który jest inspirowany na kamieniach urodzinowych. Ma 12 ml i jest w przeuroczej buteleczce. Idealnie się nakłada i ślicznie odbija światło. Z tego co mi inni mówią to wszystkie lakiery z Avonu są super. Akurat nie planowałam kupić akurat ten kolor, ale nie było koloru, który chciałam to się skusiłam na ten. Mam nadzieję, że będę miała z niego pożytek.




Kolejną rzeczą jest peeling do stóp. Jest złuszczający, regularnie stosowany pomaga zmiękczyć i wygładzić suchą skórę. Używałam parę razy i efekt jest taki jaki powinien być. Ma 75 ml i miętowy zapach. Jestem bardzo z niego zadowolona i wszystkim polecam.


Z Avonu na ten katalog to już wszystko, ale zrobiłam maluśki zakup także w oriflame. W końcu zakupiłam nowy podkład, The One o odcieniu Fair Nude. Powiem wam, że na początku nie byłam zadowolona, a spodobała mi się buteleczka, a cena była dosyć niska, więc pomyślałam czemu nie. Krycie ma świetne i wygląda bardzo naturalnie, więc polecam.


Myślę, że od Nowego Roku, przy każdym poście o zamówieniu będę pisała też jakie dodatkowe kosmetyki w tym czasie zakupiłam.
Mam nadzieję, że wam się miło czytało i do czegoś może was namówiłam. Buziaczki!

3 komentarze:

  1. Lakier do paznokci jest po prostu cudowny. Bardzo mi sie podoba 😊
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość moich kosmetyków pochodzi z Avonu. Niestety nie mam szczęścia do lakierów z tej firmy.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru jest cudowny z chęcią bym go kupiła, ale w moim postanowieniu noworocznym mam zamiar nie kupować żadnych lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń