poniedziałek, 5 grudnia 2016

Change

Nigdy nie myślałam, że człowiek może się tak łatwo zmienić. Ostatnio zaczęłam wspominać gimnazjum i przeglądać zdjęcia z tam tego okresu. Na niektórych zdjęciach naprawdę siebie nie poznawałam. Przez te trzy lata wiem, że nic nie urosłam, ale twarz mi się bardzo zmieniła. Na pewno stała się poważniejsza, ale dużo też robi makijaż i to jak jesteśmy uczesani i ubrani. Kiedyś nosiłam często spięte włosy, a teraz w sumie ze spiętymi nie wychodzę z domu. Akurat w moim przypadku rozpuszczone włosy wyszczuplają twarz, co bardzo wpływa na nasz wizerunek. Natomiast malować się tak w pełni zaczęłam w lipcu bieżącego roku. W gimnazjum owszem jakaś tam namiastka tego makijażu była chociaż nie wiem czy można było to nazwać makijażem. Koniec trzeciej klasy również bardzo mi się zmienił styl ubierania się. Na pewno zaczęłam się ubierać bardziej jak na swój wiek i bardziej modniej, ale stanowczo przerzuciłam się z kolorowych na stonowane odcienie ubrań. W ciągu tych paru lat, nie tylko wygląd mi się zmienił, ale też i charakter. Uważam, że moje zachowanie jest w stu procentach lepsze niż kiedyś. Ciężko mi jest opisać jak się moje zachowanie zmieniło, bo prostu trzeba mnie znać i wtedy widzi się jaki charakter miałam wtedy a jaki mam teraz. Teraz wiem, że nasz czas w życiu bardzo nam szybko mija, chociaż czasem wydaję nam się, że coś się dłuży. Często nie możemy się doczekać wakacji, a teraz wiem, że trzy lata gimnazjum mi przeleciały bardzo szybko. Teraz wiem, że nie warto narzekać na to jak wyglądamy czy jak się zachowujemy, bo może nam się to jeszcze bardzo szybko zmienić, albo możemy po prostu coś z tym zrobić, a nie siedzieć i narzekać.
Mam nadzieję, że was nie zanudziłam, pamiętajcie wszystko da się zmienić jeśli się tylko chce.

A wy się zmieniliście na przełomie kilku lat?




17 komentarzy:

  1. Ta zmiana nazywa sie dojrzewanie i nie ma w niej zupełnie nic nadzwyczajnego, każdy sie tak zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba twój wpis
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu! Bardzo się zmieniłaś, zupełnie dwie inne osoby. Jakiś czas temu znalazłam swoje zdjęcia również z gimnazjum. Jeśli chodzi o moją osobę, to zmiany we mnie następują każdego dnia. To tak naprawdę zadziwiające jak człowiek potrafi się zmienić w ciągu roku.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rozpuszczone włosy od czasów gimnazjum oraz późniejszych podstawówki. To normalne, że każdy zmienia się na przestrzeni nawet tych kilku lat. Daj spokój, nawet nie chcę wspominać gimnazjum. Szkoda, że nie można cofnąć czasu. :c
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Duża zmiana :) ja siebie nawet wolę nie przypominać haha :D włosy ścięte przez koleżankę z klasy :P to było złe..
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna przemiana i oczywiscie na plus wszystko. Ja porownujac zdjecia z 1 gimnazjum i teraz to dwie inne osoby:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przemiana dość duża i na pewno pozytywna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fanie teraz wyglądasz!;)
    Super przemiana pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy się zmienia, zarówno z charakteru i wyglądu. Ty masz świetną przemianę, cudownie wyglądasz ! :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam, że się bardzo zmieniłam pod każdym względem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się BARDZO zmieniłam, ale to właściwie było dojrzewanie. Teraz kiedy mam już prawie 19 lat to myślę, że z wyglądu będe się tylko starzeć eh

    zapraszam do mnie na bloga o życiu: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się zmieniłaś, każdy się tak zmienia!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. A jednak, człowiek zmienia się z dnia na dzień :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromnie się zmieniłaś! U mnie w sumie jest to samo, jak patrzę na zdjęcia z podstawówki to nie poznaję samej siebie! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż za zmiana! Już obserwuje od dawan :) Pozdrawaim

    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/12/postanowienia-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń