Christmas time! - Wywiad

Witajcie kochani, dziś wigilia, więc od razu życzę wam wszystkiego najlepszego, wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku. Aby każde wasze, nawet to najskrytsze marzenie się spełniło.
Ja w tym roku średnio czuję tę magię świąt, ale z tego co wiem to dużo osób tak ma. Mnie się wydaję, że dlatego bo od początku grudnia wszędzie już się pisze, mówi o świętach, a potem po prostu wpadamy w świąteczną rutynę, a święta powinny być dla nas jakąś zmianą w życiu. Jest mi bardzo szkoda, że nie ma śniegu, ale i tak po cichu marze o lecie. Przeprowadziła Świąteczny wywiad z koleżanką, mam nadzieję że spodoba się wam, zdjęcia są również wykonania!

Świąteczny wywiad

Julia Borowińska, Łódź

1.Ile masz lat i do jakiej szkoły chodzisz?

"16 lat i do XIII LO"


2. Czy w Twojej szkole są jakoś specjalnie obchodzone Święta Bożego Narodzenia?

"Tak, mamy wigilią klasową oraz każdego roku organizowany jest koncert świąteczny, na którym uczniowie grają i śpiewają świąteczne piosenki. Nie są to tylko kolędy, będziemy mogli również posłuchać cudownych wykonań angielskich kawałków takich jak Santa Claus czy We wish you merry Christmas."


3. Co najbardziej lubisz w tych świętach?

"Trudne pytanie. Uwielbiam wszystko praktycznie od rodzinnej atmosfery, przez ozdoby świąteczne - mam na ich punkcie świra, po jedzenie wigilijne i prezenty. Bardzo lubię, gdy podczas świąt jest śnieg za oknem, bo to nadaje takiego wyjątkowego uroku i blasku. "


4. Z kim obchodzisz święta?

"Z najbliższą rodziną, ale święta to  nie tylko wigilia, więc zawsze znajduję czas dla przyjaciół, z którymi siedzimy, gramy w gry planszowe albo oglądamy Kevina. "


5. Czy odczuwasz magię świat?

"O, tak! Magię świąt czuję od listopada, od reklamy kawy Jacobs ze świętym Mikołajem, od pierwszego razu kiedy usłyszę "Las Christmas"."


6. Kupujesz dużo prezentów? I komu najwięcej?

"Prezentów kupuję mnóstwo. Najchętniej dałabym każdemu coś miłego, ale mam ograniczony budżet. W sumie każdemu podobnie, więc nie ma osoby, która dostanie więcej. W tym roku kupiłam dużo skarpetek (nie wiem czemu), lubię też kupować rzeczy użyteczne, a nie pierdoły, więc w moich paczkach świątecznych najbliżsi będą mogli znaleźć książki, płyty, biżuterię czy drobne dodatki do domu. "

7. Wolisz spędzać je w Łodzi czy wyjechać?

"Od zawsze wyjeżdżam na święta. Nie powiem co wolę, bo nigdy nie spędzam ich w domu." 


8. Kiedy ubrałaś choinkę?

"Choinkę kupiłam w poprzednią niedzielę i ubrałam ją w środę, żebym mogła się nią troszkę nacieszyć za nim wyjadę."


9. Twoja ulubiona świąteczna potrawa?

"PIEROGI. Zdecydowanie moim faworytem na wigilijnym stole są pierogi robione przez moich dziadków. W okresie świątecznym pierogi to śniadanie, obiad kolacja :)."


10. Twoje ulubione zajęcie w święta?

"Jedzenie, spanie i oglądanie filmów. Lubię też porozmawiać z najbliższymi, powspominać miniony rok, zrobić sobie podsumowanie, postawić cele na następny. No i oczywiście lubię sylwestra, którego spędzam z przyjaciółmi. "


Wesołych Świąt!!! 

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wywiad ja akurat mam sztuczną choinkę. Pierogi faktycznie są smaczne, ale ryba po grecku to życie! Hahah

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na post :) U mnie w czasie wigilijnej kolacji spadł własnie śnieg, było to magiczne i miłe zaskoczenie. Ja święta zawsze spędzam w domku :) PS. kocham tą piosenkę :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Cikawy wywiad można się dowiedzieć ciekawych rzeczy :))

    Wesołych świąt!

    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/12/postanowienia-noworoczne.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Także moim ulubionym zajęciem w święta jest spanie, jedzenie oraz oglądanie filmów haha. Bardzo fajny wywiad :)

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i oryginalny pomysł na świąteczny post. U mnie choinka jest sztuczna ubieram ja z tatą w wigilijny poranek to już tradycja. Cudownie zdjęcia. Wesołych świąt 🎄 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodzę się z moją poprzedniczką ze to świetny pomysł na post. Ja za to w święta niezbyt często wyjeżdżam. Z reguły to właśnie do mnie przyjeżdżają.
    Wesołych Świąt.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post 🙂
    Wesołych Świąt!!!😀

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo piękny wywiad, oryginalny pomysł i fajne pytania. :) mnie osobiście bardzo podobają się zdjęcia. :))
    i Tobie też spokojnych i radosnych Świąt! :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu posty! Zawsze można się dowiedzieć czegoś ciekawego o innej osobie. Interesujące pytania o odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie odczuwam magii świąt. W tym roku choinkę ubierał mój brat. Przeją już ten obowiązek. Ciekawy wywiad, dobry pomysł.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię czytać posty, które są wywiadami. Ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, że czujesz magię świąt... Ja w tym roku niestety nie odczuwam nic takiego :/

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, bardzo ładne zdjęcia.


    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wywiad ;>

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wywiad. Świetny blog i piękne zdjęcia :) ! Obserwuję i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie w tym roku również tak średnio czułam te święta, dziwne :D Oo fajny wywiad! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wywiad :)
    Święta minęły, były wspaniałe jak co roku.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger