Idealność

Są dwa typy ludzi. Jedni, którzy uważają się za idealnych, najlepszych i tacy, którzy uważają się za najgorszych, myślących, że oni nic nie mogą i są beznadziejni. Oba te typy są w błędzie. 

Co jest fajnego w osobach samolubnych itp? Nikt nie lubi wywyższających się osób, którzy gardzą innymi. Ale również kto lubi osoby, które cały czas na siebie narzekają i nic nie robią z tym, żeby to zmienić, bo uważają, że nie mogą być tak samo idealni jak nie którzy.

 Tak właśnie działa mechanizm naszego świata. Tak jak pisałam w ostatnim wpisie, nie można być idealnym dla całej ludzkości, zawsze znajdzie się osoba, której nie przypasujemy. Na pewno większość osób by nas podziwiała jak byśmy nimi nie gardzili, że mamy lepszą pracę, rodzinę, dom czy nawet ciało a oni nie. Faktycznie możemy być dla siebie idealni, a nawet powinniśmy, ale nie uważać się za nie wiadomo kogo, takim zachowaniem tracimy wiele osób, które nas kochały, podziwiały. 

Nie możemy sobie wmawiać, że nigdy nie będziemy jak jakaś nasza ulubiona gwiazda. Pamiętajmy, że musimy dążyć do idealności, ale do idealności takiej jakiej my sami chcemy, a nie takiej którą nam ktoś narzuca. Jeśli mieszkanie w małym mieszkaniu jest dla nas idealne, a media nam mówią, że super jest mieć dom na wyspie to nie słuchajmy tego. Każdemu podoba się co innego. Chcesz być szczupły to bądź, chcesz być grubszy też powinieneś.

 Teraz media nam pokazują to co pokazują, a za 50 lat mogą nam pokazywać, że idealne jest to co wcześniej było okropne. Wtedy też zmienimy się, bo oni tak chcą? Mamy być szczęśliwi, dlatego bądźmy idealni w swój sposób, ale bądźmy idealni, bo każdy może, ale najpierw musi chcieć. Każdy może mieć idealna figurę, prace, dom i wszystko idealne.

 A więc kochani nie psujmy swojego pięknego, jedynego życia, bo każdy może być szczęśliwy. 

Zdjęcia są mojego wykonania, zadziwiłam dziś samą siebie jak wyszłam je zrobić. Jednak zima nie jest taka zła, jaka mi się wydawała. 














A wy którym typem ludzi jesteście? A może tym co dobrze postępuję? 


7 komentarzy:

  1. Nie należę do żadnego typu. Nie lubię się wywyższać, bo uważam że każdy jest taki sam. Czasami na coś narzekam, ale to tylko jak mam zły humor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem ani jednym ani drugim typem człowieka. Jestem coś pomiędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się zdjęcia:)
    Ja raczej nie należę do żadnego z tych typów. Jestem po prostu sobą. Skromną dziewczyną, której jedynym kompleksem jest wzrost. Nigdy nawet mi przez głowę nie przeszło, aby się wywyższać nad innymi.
    Takie osoby moim zdaniem są bardzo zakompleksione i zazdrosne.
    Co do tych drugich. Skoro narzekają to wystarczy ruszyć tyłek i zmotywować się do jakichś zmian. Narzekanie w niczym nie pomoże:)

    Pozdrawiam i proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze żeby być sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś żyłam w przekonaniu, że ideały istnieją. To było jakoś na początku w związku, ale zaczęłam dostrzegać wady partnera - teraz wiem, że jednak nie istnieją, ze każdy ma jakieś mankamenty i trzeba je po prostu akceptować lub postarać się dążyć do ideału. :D
    Zdjęcia - super, lubię zimę, ale tylko na zdjęciach siedząc w domu pod kocykiem z kubkiem gorącej herbaty. xd

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to napisałaś! Ja niestety mam więcej z tego drugiego typa co wmawia sobie, że jest najgorszy...
    Ładne, zimowe zdjęcia :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger