poniedziałek, 9 stycznia 2017

New Year - new goals

Hejka, dziś dziewiąty dzień Nowego Roku, mam nadzieję, że każdy spędził Sylwester tak jak chciał. Jak co roku większość osób stawia sobie cele na Nowy Rok, w nadziei, że wszystko stanie się po ich myśli. Czasem potem na koniec roku narzekamy, że nie było tak jak chcieliśmy, ale przecież cele, poprzeczki, które sobie stawiamy same się nie zrobią. Chociaż byśmy chcieli nic nie robić i wszystko mieć. Ja też tak co roku mówiłam, ale teraz postawiłam sobie cele bardziej realne i bardziej proste do zrobienia. Myślę, że jak chociaż większość z nich uda mi się zrobić w tym roku to na następny postawię większe poprzeczki. Nie powinniśmy się bać realizować celów, bo czasem są dziwne i ludzie źle o nich myślą. Ważne jest to co my czujemy i to co sprawia nam radość czy satysfakcję.
Moim największym postanowieniem jest wziąć się za siebie i schudnąć. Mam nadzieję, że powoli uda mi się zrobić to co  postanowiłam, ale wiem, że nic na siłę i muszę mieć dużą cierpliwość. Nigdy nie powinniśmy się poddawać z tym co postanowiliśmy i z tym co już zaczęliśmy. Warto żeby ten rok był naszym rokiem za bajki i jak również każdy kolejny.
Pozdrawiam i wytrzymałości!



9 komentarzy:

  1. Też mam postanowienia noworoczne, mam nadzieję że w nich wytrwam. Powodzenia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka postanowień, zwłaszcza tych związanych z książkami. Mam nadzieję, że Tobie uda się spełnić swoje!
    swiatksiazkoholiczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w realizacji celu, bo dość trudny się wydaje. ;) ja w sumie jakiś wybitnych nie mam, nie chcę tego roku jedynie zmarnować. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też właśnie się odchudzam:) Kochana musisz wierzyć w siebie, w swoje siły. I przeć do przodu :) powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam postanowienia noworoczne - po raz pierwszy w życiu i mam nadzieję że uda mi się zrealizować chociaż część, są to cele bardzo dla mnie istotne ale realne

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki aby spełniło się Twoje postanowienie! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z postanowieniami ! :) Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam kilka postanowień noworocznych, jednak moim głównym jest zrzucenie kilku nadprogramowych kilogramów :)
    Powodzenia z postanowieniami. Mam nadzieję że uda ci się w nich wytrwać :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama postanowiłam schudnąć i myśle ze jestem na dobrej drodze, zapisałam się na siłownie i zaczynam treningi ❤
    Zapraszam do nas thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń