Dreams, ambitions ...

Witam was kochani, niestety jeszcze w zimę. Po tytule możecie się domyślić z czym do was przychodzę. Chyba każdy ma jakieś ambicje i marzenia, albo przynajmniej stara się je mieć. 


Często boimy się swoich marzeń, czujemy, że inni mają wtedy o nas złe zdanie. Bez marzeń nie ma celu. Jeżeli komuś przeszkadza to jakie mamy ambicje i plany na przyszłość to nie bierzmy tej osoby nawet pod uwagę.

 To my musimy być szczęśliwi. Od wielu osób słyszymy pytania typu "Gdzie widzimy się za 5-10 lat". Dużo osób wtedy kłamię, ponieważ wstydzi się swoich marzeń. Przecież to nasze życie i to my mamy być szczęśliwi. Jeśli nie chcemy iść w życiu na studia, bo uszczęśliwa nas co innego to nie idźmy. Jeśli po studiach chcemy zostać nauczycielami to zostańmy, a jeśli chcemy być w przyszłości milionerami też nimi bądźmy.

 Nie patrzmy na innych, bądźmy sobą, miejmy marzenie i realizujmy je. W końcu żyję się tylko raz, róbmy to na co mamy ochotę. Warto mieć marzenia, bez marzeń nasze życie było by nudne. Nie mielibyśmy celu, do którego dążymy. Przez brak ambicji nic w życiu byśmy nie osiągneli, ponieważ nie mielibyśmy celu.

 Przestańmy się przejmować innymi, którzy nam właśnie tego zazdroszczą. Ważne jest to co my czujemy i czego pragniemy. Pamiętajcie żyje się tylko raz, więc mówienie, że zrobie to poźniej, w przyszłości to tylko uciekanie przed życiem. Chcemy to zróbmy, potem możemy nie mieć na to czasu, okazja się nigdy nie powtórzy.

A wy jakie macie marzenia, ambicje?

7 komentarzy:

  1. Moje ostatnie motto to: "Niech marzenia stają się celami" i tego właśnie życzę tobie :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super wpis !
    zapraszam do siebie
    https://roslinabyjola.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem nauczona, że o marzeniach nie mówi się głośno ale cały czas dąże do spełnienia swoich.
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia są częścią mnie. Stale dążę do ich realizowania, a kiedy tylko jedno z nich mam "odhaczone" zaczynam planować kolejny cel. Marzenia są moją siłą napędową. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie cierpię jak ktoś mnie pyta gdzie się widzę za X lat, skąd ja mam to wiedzieć, czas pokaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie powinno liczyć się ze zdaniem z tymi, którzy jak napisałaś - mogą mieć o nas złe zdanie - człowiek bez marzeń - umiera. wewnętrznie. ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenia są najważniejsze 😍
    Czasem warto żyć marzeniami żeby potem je spełnić

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger