niedziela, 26 lutego 2017

Family lipsticks

Hejka kochani, naszło mnie na pokazanie i zrecenzowanie wam szminek jakie mam. Jak ktoś mnie zna to wie, że szminki, cienie i pędzle to moje rodzinki, które staram się powiększać. Chyba nigdy takiego wpisu nie było. Zapraszam!
Zacznę od kredki z Lovely Color Wear Long Lasting Lipstick. Jest koloru 5, i napisane na niej jest, że jest to pomadka do ust z formułą długotrwałą o intensywnym kolorze. Zgodzę się z tym. ponieważ jak  na taką szminkę utrzymuję się bardzo długo. Nie wałkuje się, ani nic. Opakowanie też jest fajnę, a aplikuję się idealnie. Bardzo wam ją polecam.



Kolejna rzecz to błyszczyk Rimmel London z kolekcji OH MY GLOSS! Ja mam odcień 150. Szczerze mówiąc to mnie mocno zaskoczył, na poczatku myślałam, że to jakiś kolejny, który się mocno klei. On oczywiście się klei, ale mało, kolor się długo utrzymuje i jest bardzo naturalny. Jego konsystencja jest troszkę żelowa. Jeżeli lubicie błyszczyki, ale nie lubicie jak wargi przyklejają sie jeda do dugiej to ten wam polecam!


Teraz pochwalę wam się szminką z oriflame. Kolor się nazywa Vintage Rose. Ma specyficzny zapach, ale prześliczny kolor. Jednak więcej ma wad niż zalet. Rolkuje się po czasie na ustch i jest bardzo miękka. Nie jestem pewna czy kupiłabym jeszcze raz, ale nie polecam wam.



Teraz zrecenzuję szminkę o której pisałam tu:KLIKNIJ! . Jak już wiecie też jest z oriflame, ale dokładnie z Godani. To idealna czerwień według mnie. Opakowanie jest wielkim plusem, śliczne złotawe. Dosyć długo utrzymuje się na ustach, uważam, że każdy powinien ją sobie sprezentować. Jest satynowo - kremowa. Jej kolor to Red Fatale.

Szminkę z Golden Rose dostałam kiedyś na urodziny. Ma ciekawy kolor, ale bardzo mocny. Jest to perłowy kolor o numerku 116. Opakowanie jest nawet ładne, ale minusikiem jest to, że napis bardzo szybko się zmył. Koolor utrzymuję się nie dłużej niż 3 godziny. Jeżeli lubicie takie mocne kolory to polecam, ale jeżeli stawiacie na długotrwałość to nie kupujcie.


Dalej chce wam pokazać błyszczyk, nie znam firmy. Mam go już nie wiele, ale bardzo go lubie, mimo, że się klei. Ma bardzo naturalny kolor i nawilża aktycznie. Zawiera małe drobinku brokatu, ale zaletą największą chyba jest to, że ma mały aplikator i jest łatwiej go dobrze nałożyć.


Ostatnią rzeczą już do ust jest szminka  w płynie z Miss Sporty. Kolor to 102 Full Peach.Opakowanie ma ładne, ale właśnie tutaj też szybko napis zszedł. Kolor ma bardzo intensywny i naprawdę długotwaly. Nie zmyjemy go tak po nałożeniu. Ciężko mi powiedzieć czy kupiłabym go drugi raz. Może szminkę bym kupiła, ale inny kolor. Jeśli lubicie takie intensywne do bardzo polecam.



15 komentarzy:

  1. Mam tą pierwszą szminkę, jednak nie należy do moich ulubionych :c
    O reszcie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam tą pomadkę z Lovely i świetnie się sprawdza. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pojawił się podobny wpis parę dni temu o mojej kolekcji szminek. : )
    Najbardziej podoba mi się u Ciebie ten pierwszy :) Ma ładny odcień, chociaż osobiście wolę ciemniejsze..:p

    https://myfantasyandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z Lovely chyba najładniejsza. Ja najbardziej lubię pomadki płynne, zwłaszcza te z Golden Rose.
    https://nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ze szminek/pomadek najbardziej lubię matowe.
    Odcień tej pierwszej serio fajny :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić sobie jakąś nową szminkę :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne szminki. Ja używam tylko jednego koloru i jestem do niego strasznie przywiązana :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kolory <3 totalnie w moim guście <3 tą z lovely też ma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Golden rose jest moja ulubiona szminka uwielbiam ją nie wyobrażam Sb bez niej życia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolory, ale wszystkie w sumie takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobne kolory do siebie, ja wolę bardziej ciemniejsze niż jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych co pokazalas to podoba mi sie jedynie ta z Miss Sporty i Golden Rose. Zrecenzujesz kiedys K Lips od Lovely

    OdpowiedzUsuń