Styczniowy haul

Witajcie kochani, postanowiłam, że będę wam robiła miesięczne haule. Będę opisaywała co zamawiałam z Avonu, Orilame i wszystkie inne moje zakupy kosmetyczne, ale również zakupy modowe i dekoracyjne do pokoju. Będę robiła to albo pod koniec danego miesiąca, albo na początku następnego.

Pierwszą rzeczą jaką wam się pochwale to lusterko z Ikei za 25zł. Kupiłam go, bo już dawno potrzebowałam nowe i wiekszo lusterko do malowania się. Jest bardzo ładne i właśnie takiego poszukiwałam. Z jednej strony jest normalne, a z drugiej ma powiększenie.



Kolejna rzecz to osłonka na doniczkę, ale u mnie nie służy do tego czego jest przeznaczona. Ja używam ją na moję pędzle do makijażu i inne podobne rzeczy. Kupiłam ją za 4zł w pepco.




Trzecia rzecz jest zakupiona w Avonie. Jest to przyrząd do usuwania wągrów i zaskórników. Używałam parę razy i mogę stwierdzić, że jest bardzo przydatnę i spełnia swoją funkcję. Do tego ma właśnie jeszcze fajny pokrowiec, który widać na zdjęciu. 



Następna w kolejce jest szminka z Oriflame Gordani w kolorze Red Fatale. Ja na początku miała próbkę tego koloru i bardzo mi się spodobał kolor i konsystencja tej szminki. Starcza na bardzo długo i ma mocny wyrazisty odcień. Zachwyciło mnie również opakowanie, uważam, że każda kobieta powinna mieć taką czerwień. 



Na razie to już tyle, za miesiąc wyczekujcie kolejnego. Mam nadzieję, że wpis wam się podobał. Pamiętajcie, że dokładniejsze jeszcze recenzje zajdziecie u mnie na snapie: wiczka_fani.

10 komentarzy:

  1. Prześliczne rzeczy! To lustereczko przepiękne ^^ A pomadka ma mega kolor! Taki jaki uwielbiamy <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy które wybrałaś są na prawdę fajne. Najbardziej podoba mi sie to lusterko ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić sobie nowe lusterko :/ Osłonki na doniczki są cudowne i sama na parapecie mam dwie! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gordani to dobra firma ;d mama zawsze używała podkładu od nich. Takie lusterka są super do codziennego użytku ;) Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te doniczki, bardzo ładnie wyglądają :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja naprawdę bardzo lubię oglądać haule :)
    Spodobało mi się to lusterko, zawsze chciałam kupić sobie właśnie to z IKEI. Czekam na kolejne posty.

    Dodaję do obserwowanych!!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Zapraszam na najnowszy walentynkowy post. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakiej cenie ta szminka? Szukam czegokolwiek zblizonego do krwistej czerwieni lub koloru wina, masz cos do polecenia? W miare ogarnieta cena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest w normalnej cenie 45 zł ale jak jest w przecenie( tak właśnie kupiłam) to 30zł, polecam :)

      Usuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger