Drugi tegoroczny haul

Witam was, ja czuję już wiosnę, a wy?
Jak wiecie kolejny wpis z tego co kupiłam z kosmetyków w lutym. Krótka recenzja, a jeśli chcecie wiedzieć więcej to zapraszam na snapa: Wiczka_fani.
Zakupiłam błyszczyk rimmel "Oh my gloss" w kolorze 150. Mówiłam ostatnio o nim, jestem bardzo zadowolona z niego, ponieważ ma bardzo naturalny kolor, prawie nie różni się od moich ust. Tutaj o nim przeczytacie: KLIKNIJ. Oceniam 9/10.


Kolejna rzecz jest również do ust, a mianowicie szminka w takiej kredce. Jest ona firmy Lovely "Color Wear Long Lasting Lipstick", w kolorze numer 5. Jestem z niej zadowolona mimo, że nie dawałam jej dużych szans. Dokładną recenzję i zdjęcia znajdziecie tu: KLIKNIJ Oceniam 9/10.

Trzecia rzecz to czekoladowy scrub do ciała z Avonu. Zapach jest cudowny, używałam go pare razy i już mogę stwierdzić, że się spisuje. Zapach tej czekoladki utrzymuję się dosyć długo. Polecam i oceniam 10/10.

Kolejna rzecz to odżywka do paznokci 5 w 1 z Avonu. Użyłam jej dopiero dwa razy, ale wydaję się być bardzo dobra. Ma lekka konsystencję i podoba mi się buteleczka. Pędzelkiem idealnie się aplikuje i szybko wysycha. Oceniam 9/10.

Piąty zakup to cztery gąbeczki z oriflame do makijażu. Uważam, że dobrze się nimi rozprowadza podkład i koretkor, ale nie do końca schodzą te produkty z gąbeczki. Są bardzo miłe i mięciutkie w dotyku. Ocena 8/10.

Ostatnią rzeczą bedzie paletka magnetyczna z freedom. Do niej od razu zakupiłam jeden cień z freedom matowy w odcieniu 10. Obie rzeczy są wspaniałe. Ocena 10/10. Zakupić można na mintishop.

A wy macie którąś rzecz z tych? Podoba wam się co o niej sądzicie? Pozdrawiam i do zobaczenia!

16 komentarzy:

  1. Mam tą pomadkę z Lovely i jakoś za nią nie przepadam. Hmm nie wiedziałam, że Freedom ma paletki magnetyczne i pojedyncze cienie :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. błyszczyk z Rimmel mnie zaciekawił :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy haul zakupowy. Ten krem z Avonu mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło wspominam odżywki z Avonu, szczególnie z serii z diamentami :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten pierwszy blyszczyk i jest dość fajny :)
    Mam również odzywke do paznokci z Avon ale nie wiem jaka jest uzylam jej kilka razy i jakoś zapomniała o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam te dwa pierwsze produkty do ust :) i oceniłabym je tak samo. Zainteresował mnie też ten scrub z avon, chyba sobie kupię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez czuje wiosne! Musze wyprobowac blyszczyk skoro go tak wysoko ocenilas hihi :D

    zyciedlapasji.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie ta pomadka do ust 😘
    Zakochałam sie w niej

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ta pomadkę. :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka mnie zaciekawiła ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zainteresowała mnie szminka i scrub :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zakupy! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog ;)
    Mnie najbardziej podoba się szminka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :
    http://fithorsesgimnsaticcatsport.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ta kredka z Lovely bardzo zaskoczyła - mam ciemno-wiśniowy kolor, spodziewałam się błyszczyka a ma przepiękne krycie ; ) Jak kryje taki jasny kolor?

    Pozdrawiam! = )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger