środa, 29 marca 2017

Memories

Każdy z nas ma taką piosenkę przy której napływają w nas wspomnienia, te dobre i te złe. Często uciekamy przed tym co kiedyś nas dotkneło, czego doświadczyliśmy. Nie które dobre wspomnienia wywołują u nas śmiech, ale czasem i płacz. Przypominają nam się momenty, za którymi tęsknimy i w głebi duszy wiemy, że się nigdy nie powtórzą.



 Mamy tak, że jesteśmy na wakacjach i jest cudownie, więc wracamy w to samo miejscie za rok, nawet z tymi samymi osobami, ale okazuję się że jest inaczej niż kiedyś. Wtedy dociera do nas, że nie ma tych samych momentów, nic się nie powtórzy drugi raz. Często mamy też wspomnienia do których nie chcemy wracać, sprawiają, że czujemy ten sam ból po raz kolejny.

Ze względu, że jestem jeszcze dosyć młoda, to mam na pewno mniej tych wspomnień. Ale chcę osiągnąć taki cel, żeby jednak w moich wspomnieniach dominowały te lepsze. Wiemy dobrze, że nie da się wyeliminować wszystkich tych złych chwil w naszym życiu, jedynie możemy je ograniczyć, a o reszcie starać się nie myśleć.

Ja najbardziej dobrze wspominam okres dzieciństwa i gimnazjum. A najgorzj chyba okres podstawówki, a teraz mam nadzieje, że za pare lat liceum zaliczę do tej pierwszej kateorii.


A wy co najlepiej i najgorzej wspominacie?

10 komentarzy:

  1. Najlepszymi wspomnieniami są konkursy śpiewu, gdzie razem z dziewczynami przygotowywałyśmy piosenki, a potem dostaliśmy pierwsze miejsce! A tych złych wspomnień staram się nie rozpamietywac, tylko żyć pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do niektórych momentów życia bym powróciła, ale są takie, które bym wymazała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy moment to wyjazd do Warszawy (choć pierwsze momenty były najgorsze bo się zgubiłam ;p). Ale staram się pamiętać tylko te dobre momenty, a najgorsze wymazać z pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym powróciła do niektórych momentów mojego życia, przede wszystkim tych najlepszych, a jakby się dało to bym jeszcze cofnęła czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspomnienia niewątpliwe są dla nas bardzo ważne. Możemy wspominać te dobre i złe czasy, z tych drugich uczyć się na błędach lub po prostu starać się tworzyć w teraźniejszości dobre późniejsze wspomnienia. Ja najlepiej wspominam chyba swój pobyt w technikum, zdecydowanie najwięcej się wtedy tworzyło tych dobrych wspomnień, do których się będzie wracało latami. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Liceum wspominam bardzo dobrze, mam nadzieję, że i Ty zaliczysz je do dobrych wspomień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna piosenka w tle idealnie pasuję pod ten tekst! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspomnienia są dla ludzi bardzo ważne. To one nas uczą :)
    Moje najlepsze wspomnienie to chyba wyjazd z rodzicami, heh a najgorsze jest jedno no ale nie chce o tym tu pisać

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze wspomnienia to te z dzieciństwa :-)
    Zapraszamy do nas: http://cywilizacjaizdrowie.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń