poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Marcowy Haul

Witam was w moim już trzecim poście o takiej tematyce. Mam nadzieję, że moje recenzję wam się przydadzą i o niczym nie zapomnę. A więc do dzieła!
Pierwsza recenzja dotyczy szminki matowej z Golden Rose w płynie. Większość z nas o nich słyszało. Ja zakupiłam w sumie dosyć spontanicznie, ale od dłuższego czasu planowałam. Jest to kolor 11, ale planuje zakupić parę innych numerków w przyszłości. Mimo, że jest to pomadka matowa, nie wysłusza ust. Starcza na 6-7 godzin, a bez jedzenia i picia jeszcze dłużej. Jak na swoją cene jest idealna, a właściwie za dobra. Ocena 10/10.






Kolejna rzecz też do ust, a mianowicie balsam z Avonu. Jest to różówa magnolia, idelanie się sprawdza. Usta są po niej w dużo lepszej formie i są dobrze nawilżone. Ocena 9/10.


Trzecia rzecz to pędzel z glamshopu Glambrush SS2 do konturowania. Jest średnio zbity, ale jego włosie jest bardzo delikatne i miłe. W dodatku ładnie wygląda i idealnie rozprowadza bronzer. Ocena 10/10.

Pojedynczy cień również zakupiłam na glamshopie. Jest w kolorze świecąca morela. Długo utrzymuję się na powiece i ma średnią pigmentacje. Nadaje się również do subtelnych kresek. Ocena 9/10.


Szampon z Avonu "pełne odżywienie i odżywka z tej samej serii. Szamponu jeszcze nie używałam, ale odżywka idealnie się sprawdza. Moje włosy po używaniu jej przestały się aż tak puszyć. Ocena 9/10.

Woda różana z Avonu to ostatnio mój ulubieniec. Cera po niej jest delikatna i ma mniej zaczerwień. Buteleczka ma 150 ml, ale na dosyć długo starcza. Bardzo polecam 10/10.

Mam nadzieję, że wybaczycie mi, że tak późno ten wpis i mam nadzieje, że wam się podobał.




10 komentarzy:

  1. Pomadka Golden Rose się świetnie prezentuje. Nie wiem czy sobie takiej nie sprawię, bo w mojej drogerii jest -25% na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Jeśli chcesz odwiedz i mój .

    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zabierzow-czyli-seo-zabierzow

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten balsam do ust z Avon. Uwielbiam go za ten cudowny zapach. obserwuję i zapraszam do mnie
    http://nusiabl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy haul. Czekam na zakupy z kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu kupić sobie pomadkę z Golden Rose ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy kupiłaś :) fajnie się czyta Twoje wpisy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Ja prowadzę blog o pozycjonowaniu i mogę Ci pomóc wypromować bloga/strone a nawet TWOJE MIASTO za małe pieniądze !!! Zapraszam

    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zielona-gora-czyli-seo-zielona-gora

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten nr z GR i bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń