środa, 3 maja 2017

Fit life - sport i dieta

Witam was w innym wpisie niż wszystkie. Od prawie 3 miesięcy chodzę na siłownie. Wykonuje trening cardio jak i siłowy. Dlaczego zdecydowałam się zapisać? Nie dlatego, że jest to modne, tylko dla lepszego samopoczucia i tego, że chce schudnąć i zadbać o swoje ciało. W dzisiejszych czasach wiele nastolatek idzie na siłownie po to, żeby potem się pochwalić na social mediach jak wspaniale prowadzą zdrowy tryb życia. Chodzę na siłownie na której panuje bardzo miła atmosfera, trenerzy rozmawiają ze wszytskimi, nikt tam nie siedzi pod ścianą. Ale co ważne nie chodzę na siłownie sieciową. Zmiany są zauważalne chociaż by w tym, że moje właśnie samopoczucie się polepszyło, jak i figura zmieniła troszeczke kształt. Są to narazie tylko 3 miesiące, wiec jestem cierpliwa i daje czas mojemu ciału. Od nie dawna również podjełam "dietę". Postanowiłam, że ogranicze w dużej ilości slodycze itp, a znaczną ilość owoców zamienię na warzywa. Ograniczyłam również jasne pieczywo, które jest nie zdrowe. Zamierzam wybrać się również do dietetyka, który określi mi dietę pod mój organizm. Bardzo staram się w ciągu dnia nie podjadać, ale jest to mój odwieczyny problem, próbuję starac się jeść 5 posiłków lecz małych. Odezwę się do was z tym tematem za jakieś 3-4 miesiące i napiszę co mi się udało i jakie są zmiany. Wszystkim polecam pójście na siłownie czy jakieś zajęcia fitnessowe, jak i również zdrowe odżywianie. Bo przy zdrowym odżywianiu nie tylko nasza figura jest ładniejsza, ale mniej chorujemy i cera się poprawia.
Mam nadzieję, że was nie zanudziłam, przypominam, że możecie śledzić mnie na moich portalach społecznościowych. Pozdrawiam :D.


12 komentarzy:

  1. Trzeba dbać o swoje zdrowie, trening z pewnością poprawia samopoczucie i sylwetkę.
    Sama muszę się zapisać.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 miesiące to wiadomo już, że nie jest to chwilowe! Życzę wytrwania! :)
    Zapraszam do siebie http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie zanudziłaś nas haha :D A przynajmniej mnie. Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie treningu siłowego i cardio może dac efekty, ale pamiętaj, że dieta najważniejsza :)
    Jeśli chcesz mogę Ci pomóc z ułożeniem posiłków. Nie jestem w tym ekspertką, ale najważniejsze byś miała jakąś podstawę. I rzecz jasna, nie głodziła się. Ukrytych kosztów w mojej propozycji nie ma więc nie musisz się obawiać. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie treningi to naprawdę fajna sprawa, życzę powodzenia i żebyś wytrwala ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, mi jest tak ciężko znaleźć chęci do cwiczeń czy utrzymać dietę
    Obserwuję i liczę, że zajrzysz również do mnie
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zaczynałam swoją przygodę z siłownią, ale szybko zrezygnowałam, bo trafiłam do miejsca, w którym atomosfera nie była ciekawa i to mnie zniechęciło :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi by się jakieś ćwiczenia przydały, ale nie umiem się za nie wziąć. Mimo wszystko dbam o swoje zdrowie i jest ok. Ciężko mi wziąć się za ćwiczenia, bo nic mi nie przeszkadza w mojej sylwetce. Nie mam żadnej motywacji.
    https://im-dollka.blogspot.com/2017/05/its-good.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ciągle szukam motywacji do diety i ćwiczeń. Tobie życzę wytrwałości :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardzo ciężko jest się zmotywować do ćwiczenia. Mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda ;)
    Obserwuję
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No to wytrwałości życze w ćwiczeniach. Tylko rób to z głową, wtedy jedynie takie wyzwanie przyniesie korzyści.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/channel/UCm7LqzOKE4utpvCnaJcyzag

    OdpowiedzUsuń