Moje brwi - Jak pielęgnuję i maluje

Hejka kochani, często prosiliście mnie na snapie, żebym albo nagrała, albo napisała właśnie na blogu jak dbam i maluje swoje brwi. A o to doczekaliście się takiego wpisu. Do kosmetyczki chodzę zazwyczaj co dwa miesiące na regulacjię woskiem i pęsętą. Pierwszy raz swoje brwi wyregulowałam nie cały rok temu. Mam specyficzne, ponieważ  nie w każdym miejscu rosną tak intensywnie jak w innym, przez co nie zawsze wyglądają idealnie. Obecne maluje je raz cieniami z Avonu albo kredką z Avonu - opiszę oba te przypadki.
Cieniami
Na początek je wyczesuję, a potem pędzelkiem podkreślam dolną granicę, a następnie górną. 
Po takim zaznaczeniu tych granic jest nam łatwiej i jest mniejsze prawdopodobieństwo, że zrobimy to krzywo.
Kolejny krok to wypełnienie brwi od połowy do końca. Nie robie brwi zwanych instagramowyi czylo mocny koniec, a początek delikatny czyli takie ombre. Może kiedyś się do tego przekonam. Lubię bardzo wyrysowane brwi, lecz cieniem zawsze wychodzi to delikatniejsze niż kredką.
Po wypełnieniu środka i końca wypełniam przód i na koniec znów lekko wyczesuję brwi wyczeską.

Kredką
 Znów zaczynam od wyczesania brwi dokładnie, następnie tak samo podkreślm kredką dolną jak i górną granice brwi.

Następnie wypełniam koniec mocno dociiskając, a środek troszeczkę lżej, gdyż na środku mam więcej włosków.

Ostatni etap to wypełnienie kredką, robię to również bardzo delikatnie uważając, żeby nie wyjechać, ponieważ kredkę jest trudniej zetrzeć niż cień. W tym przypadku po robieniu tego wszytskiego nie wyczesuje brwi tak jak poprzednio.

Efekty wyglądają następująco, nie jestem profesjonalistką ale podoba mi się wygląd końcowy brwi. Po umalwaniu nasza twarz zmienia się bardzo, wyglądamy po prostu lepiej.






Mam nadzieję, że mój wpis wam się podobał. może nie którym pomogłam. Pamiętajcie, że możecie mnie śledzć na instagramie jak i snapchacie. 





20 komentarzy:

  1. Ja swoje brwi maluję cieniami, do kosmetyczni chodzę rzadko. W ostatnich dniach brakuje mi czasu więc i na malowanie ich jest jego mało. Zastanawiam się nad makijażem permanentnym na brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt jest bardzo fajny, delikatny, nieprzesadzony - super

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadbane brwi wyglądają świetnie, teraz dużo się o tym pisze i mówi :) Kiedyś mniej wracało się na brwi uwagę
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie ufam kosmetyczkom, dlatego sama jakos z nimi walcze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, również mam swoje ulubione produkty do brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo :) Fajne sposoby! Dzięki! Skorzystamy i może wreszcie uda nam się zrobić te idealne brwi ^^ Tobie wychodzi to mega! Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i naturalny efekt! Sama na sobie wolę jednak ten efekt ,,insta brows'' i codziennie maluję swoje brwi z 15-20 minut, ale jeszcze mi się to nie znudziło :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Maluję brwi tak samo jak ty. Również miałam cień z Avon'u ale był dla mnie za ciemny i teraz kupuję z puder do brwi z GR (pomimo tego, że Avon wydał teraz jaśniejszy cień) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo łądne brwo, my niestety mamy bardzo jasne naturalnie!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do swoich brwi używam cienia i jestem z niego naprawdę zadowolona, nie Lubie efektu sztucznego, a tobie wcale taki nie wyszedł. Bardzo mi się podoba końcowa robota ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze podziwiałam osoby, które tak dbają o brwi. Ja nigdy nie miałam do tego cierpliwości i zawsze kończy się na regulowaniu u kosmetyczki. Do tego mam bardzo ciemne i jeszcze nie znalazłam kredki, która byłaby dobra.

    http://jakbyzesnu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt, delikatny, ale jednak widać różnicę :) Dobrze, że nie robisz sobie brwi na pół czoła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja brwi jedynie maluję cieniami, inne produkty są zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli chodzi o brwi to stawiam albo na kredkę albo na pomadę do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zazwyczaj używam kredki, jakoś wydaje mi się być ona najlepszym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No całkiem fajny sposób... o takich instagramowych marzy chyba każdy, ale kto by na to miał czas... zresztą co jak pada deszcz? :D To wszystko spłynie xD

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak deszcz pada to nic nie spływa xd I to się robi sybko, jak chce się łądnie wyglądać to trzeba się poświęcać, samo się nie zrobi, tak jak prowadzenie bloga.

      Usuń
  17. Ja do brwi używam cieni i żel do brwi :) A twoje wyglądają super !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Wiktoria Olczak , Blogger