wtorek, 11 lipca 2017

Przygoda z paznokciami

Witam was moi drodzy, w ten piękny okres jak dla mnie, bo w końcu mam upragnione wakacje. Ale nie o tym o to ten wpis, a o paznokciach. Już w podstawówce zdarzało mi się je malować, ale regularnie zaczełam w gimnazjum, mimo, że nie można było. Teraz prawie zawsze mam umalowane i co ważne, ja maluje zwykłymi lakierami, ale 3-4 razy koleżanka robiła mi paznokcie hybrydowe. Niestety moja płytka paznokciowa bardzo się przetłuszcza, dlatego mam z nimi większy problem niż inni. Jeśli chodzi  o zwykłe malowanie, to moimi ulubonymi lakierami są te z avonu. Mam też parę innych, ale o tym wspominałam na snapie. Zawsze nakładam dwie warstwy lakieru, nigdy mniej, nigdy więcej. Bo za mało to są prześwity, a za dużo to ten lakier sam schodzi. Kolejnym krokiem jest nałożenie top coat, który zawsze stosuje firmy Miss Sporty. Jak dla mnie sprawdza się idealnie. Nie możemy zapomnieć, żeby przed tymi wszytskimi krokami wyciąć skórki i nadać naszemu paznokciu ładny kształt pilnikiem. Ja skórki wycinam zaraz po tym jak wymoczę skórki w miseczce z Oriflame, w której jest woda i zwykłe mydło do rąk Isana. Codziennie stosuje olejek z witaminą E, ktory mam z Avonu i bardzo wam polecam. Jak i również polecam wam odżywkę do paznokci 5 in 1 z Avonu, działa cuda. Ale dośc gadania o zwykłych paznokciach. Czas na hybrydy! Niestety ja nie mam własnego zestawu hybrydowego, ale mam nadzieję, że kiedyś taki zakupię. Na hbrydy chodziłam do koleżanki tak jak wyżej wspmniałam. Niestety odpadały mi po 3-4 dniach i nie wiem czy to wina płytki czy wykonania, bo wykonanie było naprdewdę bardzo dobre. Więc jak narazie zostawiłam tą przygodę i zacznę ją kiedyś, ale gdy będę miała swój zestaw. Głównym podejrzanym tego są moje prztłuszczające się płytki, z którymi słabo sobie radzę.
Nie mam problemu z długością paznokci, bo odpowiada mi taka normalna, nie długa, ale też nie obbcięta do końca, ale to pewnie dlatego, że mam dużą płytkę paznokciową, na szczęśćie na szeroką, lecz długą. Przez to ten paznokieć wydaję się być długie.
Mam nadzieję, że wpis wam przypadł do gustu. Teraz czas na parę zdjęć!
 Top coat z Miss Sporty

 Odżywka z Avonu

 Zmywacz z Isany

Olejek do skórek z Avonu




Paznokcie hubrydowe jakie miałam





Czas na styliację na dziś, znajdziecie również ją na moim instagramie: wiktoria.olczak
Sukienka: Cropp
Buty: Vans

17 komentarzy:

  1. Odżywki z Avonu nigdy nie miałam okazji testować ale z chęcią jej sie przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie kosmetyki z Avonu nie są za fajne, chociaż mam tam kilka perełek, które się wyróżniają. Hybryda to chyba najlepszy sposób na paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem przekonana do lakierów z Avonu- zraziłam się po tym jak kupiłam któryś z kolei i pomimo tego lakier niemalże od razu odpryskiwał. Nawet jak nic nie robiłam. A hybrydy trzymały mi się dość długo jak na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z Avonu i ta odżywka również się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co słyszałam hybrydy niszczą paznokcie, dlatego trzeba z nimi uważać. Co do kosmetyków, które zaprezentowałaś... Sama używam tego zmywacza z Isany i jest jak dla mnie ekstra. Olejek do skórek widziałam tylko na blogach, a o pozostałych produktach nie słyszałam. Chyba warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś sama lubiłam używać odżywki z Avonu i bardzo dobrze mi się sprawdzały :) Śliczne paznokcie, szczególnie ten kolorek z ostatniego zdjęcia z paznokciami <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam problem z paznokciami i nie mogę nic z nimi zrobić. Ostatnio jak zaczęłam robić hybrydę to nagle przestała się ich trzymać. :( Nie wiem już co robić.
    A w ogóle super blog.Postaram się częściej tu wpadać ❤

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki z Avonu jednak nigdy wcześniej nie używałam odżywki z tej firmy. Ja nie maluje zbytnio paznokci z powodu tego że bardzo mi się łamią :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki bardzo ciekawe. Wcześniej ich nie znałam :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tych kosmetyków i u mnie sprawdzają się bardzo dobrze :3 pozdrawiam i zapraszam https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich kosmetyków nie widziałem u mojej dziewczyny i chyba pokaże ten wpis bo znasz się na tym.

    http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/07/paszportowe-dzieci.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka. Ja zdecydowanie jesyem fanką hybryd, trzymają mi się 2 tygodnie, jak mama mi zrobi. Jak nie mam hybryd to ciągle mi się łamią paznokcie... Sprawdź tekst bo zjadłaś kilka literek i wyłapałam kilka literówek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne produkty :) sukienka też fajna!
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście wydają się długie. Zazdroszczę wąziutkiej płytki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Super produkty ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat te z avonu do mnie nie przemawiają sama używam tych semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też maluję
    świetne foty

    OdpowiedzUsuń